eeeeeeeeeeeeeee---------sh---------ghghghghghghghghgh
 
عشقه دو طرفه
...
1 فروردين 1387برچسب:, :: 1:0 ::  نويسنده : mobina       


 عشق تو بزرگ می شوم

اینکه هیچ دوست داشتن دیگری برایم بعد تو مفهموم ندارد

اینکه همه مردم شهر را شبیه تو می بینم

اینکه تمام نوشته هایم رنگ تو را دارد

اینکه هنوز وقتی عکست رو می بینم به جای نفرت جدایی لبخند امید روی لبم می نشیند

اینکه هر روز امید دارم

اینکه پایان هر روز از نا امیدی می میرم و شب با دیدن تو در خواب زنده می شوم

اینکه ... همه ی این کارا رو من قبلا از آدم بزرگا شنیده بودم

پس من حتما دارم از عشق تو بزرگ می شوم

ممنونم از تو ...

یکی طلب چشمانت که منه واقعی را به من نشان داد

نشان داد که من با این همه ادعا و غرور هیچ هستم

نشان داد همه ی خواستن ها توانستن نیست

نشان داد جدایی عشق می آورد و نزدیکی عادت

من از خرد شدن مقابل عشق کوچک تو فهمیدم

که عشق الهی داخل قلبم شیشه ی عمر من است

خدایا .... دوستت دارم ... تو هم مرا دوست داشته باش ... آمین

شب نوشته های یک پسر بچه 20 ساله

کنار ساحل آروم چشمات

یه دریا شوق برگشتن کشیدم

من اون موج پریشونم که امشب

تو این ساحل به آرامش رسیدم


یه احساس عجیبی با تو دارم

من این روزا رو قبلا دیده بودم

همین عکسای روی دیوار می گن

که قبلا با تو من خندیده بودم

 

می خوام کابوس تنهایی بدونه

کنار تو به اون تردید دارم

می خوام این ترس تنهایی بفهمه

که روی بودنت تاکید دارم

 

من آدم می شم از این درد دوری

توام می فهمیدی احساسمو کاش

تموم خونمونُ سیب چیدم

توام امشب بیا حوای من باش

 

تو به تنهایی عادت کردی اما

نمی ذارم که اینجوری بمونه

ببین حال دوتامون داره می گه

یه احساسی هنوزم بینمونه


کنار ساحل آروم چشمات .
.

 



نظرات شما عزیزان:

آرمان
ساعت11:04---26 مرداد 1392
سلام وبلاگت خیلی خوبه ولی چرا آپ نمیکنی؟؟
آپ کن حیفه!


نوشین
ساعت14:25---13 خرداد 1392
وبلاگت قشنگه بهم سر بزن عزیزم

مرجان
ساعت22:21---8 خرداد 1392
وبلاگت خیلی قشنگه ملوسکم ب منم ی سری بزن

قربونت شمپاسخ:میسی جیمل ک بهم سر زدی بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید... واستون ارزوی موفقیت دارم...
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقه دو طرفه و آدرس yakhdarbehesht.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 4147
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



کد ساعت فلش


کد حرکت متن دنبال موس

.

داستان روزانه